fest/kalas


godmorgon!
idag är jag uppe rätt så tidigt. var tvungen att göra ett toabesök och sen tyckte jag att det inte var nån idé att lägga mig igen. jag ska snart diska, sedan måla naglarna så det är gjort. idag ska vi nämligen iväg på 60-årsfest/kalas hos min faster som fyllde år igår :) det ska bli kul! det är inte alls ofta som man träffar släkten på pappas sida, tyvärr. inte på mammas sida heller för den delen.. nu förtiden. tråkigt! det blir ju bara vid jul och om någon fyller jämt. fast alla bor på samma lilla ort!
men men.. kameran följer med också! :) jag måste ju fota lite på släkten och testa lite.

och i skrivande stund så kom jag på en sak. vem fan åkte ur let´s dance igår? haha! oops. var det någon som somnade till eller?
vi åt ju som sagt god mat igår: hemmagjord potatisgratäng och baconinlindad kyckling :) efteråt kom morgan & mia förbi och vi kollade på let´s dance. jag hatar att det ska vara så lång paus innan man får se vem som åker ut. man hinner ju bli skittrött! jag vet att mina ögonlock åkte igen smått några gånger. jag kommer också ihåg när programmet började igen och att paren gick ner. men sen då?
ahaa.. gubben åkte ut alltså? så bra. jag var tvungen att fråga christian nu. gillar inte att somna när vi har besök, eller när vi är hos folk. jag känner mig otrevlig. hehe! men så kan det gå.

nejfan.. nu måste jag väl ta tag i disken så jag kan börja med mig sen.

pusshej!


Kommentarer
Postat av: Linda

SV: haha ja det är kul att bara få en blomma ibland, händer typ aldrig annars!:P bara om vi firar något..



Ja jag fick upp en massa annat skit när jag laddade hem Photoscape först med, men nu har jag den riktiga!:D så har bägge, kan ju bli nya headers nu ändå då!;)

2012-04-21 @ 11:45:23
URL: http://lindamariesusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0