foto


dagen började med att jag försov mig. mitt alarm ringde 5.20, men jag lyckades somna om till kl. 6 då christians alarm ringde. jag brukar åka runt 5.45 annars. det är väldigt jobbigt när man försover sig. man är trött i stort sett resten av dagen eftersom man inte har hunnit vakna till. men det gick iallafall bra att jobba :) fick också ett samtal om att jag får jobba en månad till. jag skulle ha slutat 30 april, men nu blev det till sista maj. skitbra!

simning med linda blev det också på förmiddan :) väldigt skönt! mycket skönt i vattnet, och det var lugnt också. inte alls mycket folk. efteråt blev det att köpa med sig lite sallad hem :) sedan var vi nere i sjöparken och tog massa kort. några bra kort fick jag till iallafall. vi har nämligen lånat tony & lindas kamera för troligtvis så ska vi köpa den. eller, christian ska ;) till mig. hihi! så jag var ju tvungen att testa så det blev bra bilder och det blev det :) jag la in bilderna på datorn så jag såg bättre.

HÄR KOMMER NÅGRA AV DE JAG TOG.
jag vet, jag är inte proffs på att ta kort, men övning ger färdighet. right? det är ju testbilder med.



det blåste precis när jag tog denna, varav de suddiga blommorna:





blommorna är inte så fina, men jag tyckte att själva bilden blev fin på något sätt ändå:







Kommentarer
Postat av: Linda

Du tar jättefina bilder nu redan:) och den redigerade vart sjukt fin!!:)

2012-04-19 @ 22:45:34
URL: http://lindamariesusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0