fredagsmys kanske?


phu! nu står maten inne i ugnen. fredagsmaten denna vecka blir hemmagjord potatisgratäng och baconinlindad kyckling! väldans gott :) sen ska jag göra en god sallad till, med fetaost i såklart. det var skönt att slå sig ner i soffan nu. jag blir snurrig när jag står upp en stund. typ när jag diskar, lagar mat, eller bara skär lite frukt. då får jag ta fram stolen och sätta mig ner och göra grejerna istället. förut fick jag sätta mig ner och skala potatis, haha! det gick ju inte så snabbt direkt.
mat om en stund då. senare blir det lite fredagsmys med lite goda saker och let´s dance :)

imorse gick det fort att jobba, finfint :) simmade med linda också! tre dagar denna vecka har det blivit nu. det känns bra :) det är väldigt skönt att simma. en månad kvar nu att utnyttja kortet :)

förut laddade jag hem ett fotoredigeringsprogram. picnik, som var vääldigt bra, lätt och där jag gjort i stort sett alla headers och en del grejer till bloggen, stängde ju ner igår tyvärr! det var ju ett mycket program! så jag sökte efter lite program förut och hittade ett som jag tänkte prova. och det var faktiskt väldigt bra :) inte alls så svårt. man kan sätta dit ikoner, göra snygga texter som har skugga och konturer i olika färger också. man kan också göra kollage! :) och det är ju jättebra. kollage gillar jag ju att göra.

jag ska också bli bättre på att lägga in mer bilder så det blir roligare att läsa och kolla in här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0