jobbelijobb


nu har jag fått i mig lite mat, så nu är det bara att vänta på att åka och jobba igen om ca. 2 timmar. som sagt, jag kör ju både dagens + morgondagens jobb idag så jag kan vara ledig imorgon! :) jag var så trött imorse så jag delade upp lite. jag har lite kvar sen + folkis, där det går snabbt eftersom det bara är en som jobbar idag. det är iallafall skönt att det har slutat regna. inte kul att springa runt ute nu..

igår blev det en promenix i regnet innan vi fixade mat. det var gött :) det är faktiskt skönt ibland att gå när det regnar. till kvällen blev det lite popcorn och film. alvin & gänget 3 kollade vi på :) den var bra. meen.. jag somnade till lite. hmm!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0