kvällis


slänger in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten!
idag har det varit en riktig slappardag! jag fattar inte, jag har varit skitseg hela dagen. nästan 'bakis-seg', fast jag inte varit det. soffhäng till max!

först imorse blev det jobb. det var segt att gå upp! jag var hemma vid 9, och då tog jag mig lite jordgubbar och mjölk! sååå gott :) efter en stund gick jag och la mig. vaknade till ibland men somnade om. gött :) jag låg nog fan till nästan halv två. så otroligt trött och seg! det där behövde jag, mer sömn.
som sagt så har vi degat hela dagen. men förut fick jag väldans bröstsmärtor. jag vet inte alls vad det var! och nu känner jag att det kommer tillbaka lite. det var värre förut. jag var tvungen att lägga mig i sängen en stund förut. pain! jag fick ont så igår med, men då var det inte lika illa.

jag & christian planerade en grej igår faktiskt som vi hade tänkt att göra idag, men vi ska göra det imorgon istället eftersom vi varit så sega idag! vi ska iväg till ett ställe och sen gå där. har velat gjort det ett tag nu, så kul att han kom med idéen. vi behöver faktiskt göra något sånt själva med. skönt att komma hemifrån och göra något själva.. inte ofta det händer faktiskt. inte såna saker!

ja, och så har det varit påsk också. lite påskmat har det blivit. i fredags var vi hos christians mamma och janne, och igår var vi hos mina föräldrar.

snart ska jag lägga mig. upp och jobba imorgon också! efter ska jag hem och lägga mig.
annars imorgon är det lite tvättning som gäller (inte längesen vi tvätta, men det blev ju en del efter gardinbyte och sådant). sen ska vi ju på våran lilla utflykt, hehe! :)

nehe, sovdags nu då. hoppas också att bröstsmärtorna går över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0