nu är det klart!


hejsanhej!

nu har jag fixat med bloggen.. ändrat bakgrund, header och lite färger bara. vad tycks? jag tycker att det duger iallafall! inget avancerat.. så får det vara nu :) uppdatera sidan om det inte syns.

idag var jag & mamma till marieberg. jag fick med mig ett par leggings och ett par nya solglasögon. mina hade jag sönder häromdagen. sen blev det en del kläder till en annan.. fina :) vi mötte marie, angelica och josefin också, så vi åt mat tillsammans innan shoppingen :)

sedan for vi mot örebro. jag trodde att de skulle kolla mitt hjärta, men så var inte fallet. jag tyckte att det var konstigt om de skulle ha kollat mitt hjärta, för det var ju på en helt annan avdelning.. men det gick iallafall bra! :)

resten av dagen/kvällen får bestå av chill. jag är rätt så trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0