ny header, nya färger - snart!


idag gick det bra att jobba tycker jag! fint. efter jobbet åkte jag hem en sväng, fick i mig frukost, och sedan vidare till kumlahallen där det simmades med linda och mia :) det blev även lite bastu också. gött. simningen är även inplanerad på torsdag och fredag! :)
nu är jag mätt efter den goda maten - tacos! :) alltid gott med det.

igår blev det grillning. mamma, erika och emilia var här en sväng på dan och fikade. de skulle sen hem och grilla och det blev jag också sugen på (i lördags också!!) så vi åkte hem till mamma och pappa och grillade :) det var mums!

och så har jag suttit lite idag och fixat med nya headern som jag har dragit ut på ganska länge att göra. men med tråkiga bilder och med noll fantasi så är det inte så himlans lätt! förmodligen kommer den upp senare. håll utkik ;) dessutom har jag tröttnat på att jag har så mycket vitt! tråkigt ju. så det ska jag fixa senare och förhoppningsvis blir jag nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0