örebro


godmorgon! nu är jag hemma och äter lite frukost. behövligt! jag tog aldrig med mig mackor imorse..
snart ska jag hoppa in en snabbis i duschen. mamma & jag ska till marieberg. lite shopping kanske? och mat! samma som vi oftast äter när vi är där: bakad potatis med skagenröra. så gott :)
efteråt ska vi in till örebro! jag ska till usö, men vet faktiskt inte vad jag ska göra där, haha! kolla hjärtat tror jag iallafall. det står inget på lappen men jag antar det.

och idag ska jag faktiskt fixa med bloggen. det hanns inte med igår. fixade mat, grejade med headern, var med tony & linda till kvartorpshögen och gick, tvättade och kollade på alcatraz. men idag blir det fix :)
jag tror att jag hinner greja med lite småsaker nu som kommer upp sen!

hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0