pyssel & marknadsnougat


hänger i köket, trött är jag, grejer på hela bordet..

var iväg och simmade förut med linda och mia :) efter åkte jag hem, åt mat och sedan började jag pyssla. fortsättning från igår! jag har gjort lite mer grejer som ska pryda kylskåpet. lite ordspråk och sådant som jag brukar lägga upp i 'dagens'. synd att vi inte har någon skrivare.. jag vill ju att det ska vara perfekt, och det blir det inte med min handstil. men men.. det får duga ändå tycker jag.
idag gjorde jag också ett födelsedagskort till angelica, som fyller 20 imorgon. jag ska åka och fira henne då på kvällen. får se om christian följer med, annars åker jag själv.

snart är det dags för det jobbigaste = plocka bort allting :( det är värst med alla papper! men så går det när man har en pysslig hobby.
så skönt att det är fredag imorgon. woho! :) på lördag får jag äntligen sova utan att väckas av något jäkla alarm! inatt sov jag inge vidare.. vaknar till, tror att jag inte har stallt alarm, fast jag har det så att det ringer samma tid hela veckan, måndag-fredag. sen kollar jag igen vad klockan är. 8 minuter kvar tills alarmet ringer.. kul!

nej, plocka bort nu. sen ska jag iväg och handla lite grejer till tacos :) blir ju sugen när andra pratar om det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0