shopping!


eftersom det är så himlans fint ute så gör det inget att jag vaknade tidigt idag! jag tror det var vid 7 som jag vaknade, låg kvar i sängen och försökte somna om. men det gick inte! efter att ha legat vaken i sängen i ca. en timme så gick jag upp! jag har fått i mig lite frukost, och snart ska jag byta om och ge mig ut på en morgonpromenad! fint.

igår blev det ju shopping! var inne till örebro med christian, morgan, mia, tony & linda. först käkade vi, sedan traskade vi tjejer + christian runt på stan medans de andra åkte runt till andra affärer. efter åkte vi till marieberg. jag fick iallafall med mig lite grann hem :) jag hittade inte bilder på allt på nätet så jag tänkte ta kort på det andra och lägga upp sen..

men här kommer några plagg av det jag köpte:

   

 


jag hade tänkt att åka och fira angelica igår när vi kom hem. men jag tyckte att det blev sent och så var jag så himlans trött! så jag får åka nån annan dag istället. det var skönt att bara komma hem och vila fötterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0