simning


vad skönt det känns att det var sista arbetsdagen för denna vecka! egentligen.. men jag ska ju jobba ändå. jag jobbar ju söndagar på miljöteamet och eftersom det är röd dag imorgon och på måndag ska jag jobba då med. det hade suttit jäkla fint med sovmorgon, men det blir ju lite extra pengar ändå :) jag får ju ändå lägga mig igen när jag kommer hem.

idag blev det simning med linda och mia! :) det var asskönt, och det kändes att det var ett tag sen man simmade. fyllde på kortet så det blev för en månad. så det blir att simma lite på veckorna fram över :) gött att jag slutar så pass tidigt också så man kan simma på förmiddan/middan.

när jag kom hem fixade jag tacos och jag är fortfarande skitmätt! det skulle inte vara fel att lägga sig i sängen en stund. jag har också putsat alla fönster och bytit gardiner :)
som sagt.. det kanske blir lite vila sen. och så tänkte jag kanske ut på en liten kvällispromme. jag känner att jag behöver komma ut lite mera.
annars ikväll blir det att kolla på revenge. väldigt spännande nu!! tyvärr så är det ju ingen once upon a time. de sänder ju unga läkare nu istället. dåligt att de börjar sända nya program när det redan går andra!

jaha.. kanske lite vila nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0