soffmys


jag har myst ner mig under filten! precis ätit lite och kollat på det andra avsnittet av alcatraz. såå bra & spännande :)
så himlans tråkigt väder. massa regn, som det tydligen ska vara hela veckan!
var och simmade förut i en timme. gött! :) jag gick till kumlahallen, men det kom ju mer regn efter ett tag.. åkte med linda sen till maxi så det blev lite närmre att gå hem :)

när min kära sambo kommer hem från jobbet så ska vi direkt ut och gå - i regnet! regnjackan åker väl på för min del antar jag. det känns i vaderna idag från igår när vi gick uppför kvarntorphögen. 427 trappsteg var det! det kom lite smått med regn när vi gick där. vi hade med oss fika som vi tänkte äta där, men sedan i bilen. men vi satte oss iallafall på golvet på sidan av lilla stugan som är där uppe. där fick vi inget regn på oss :) mysigt!

ja, och så blev det ju jobb för mig fredag, söndag och måndag. pengar! ;) igår tänkte jag ju lägga mig efter jag kom hem. men det sket sig.. christian vaknade till och jag började prata, haha! jag frågade till slut om jag skulle vara tyst om han ville sova. men det behövde jag inte. hehe! det blev lite morgongos istället och sedan gick vi upp. strax efter 9 var vi på maxi och handlade. ibland kan det vara skönt att gå upp tidigt. man hinner med mer då. christian böt däck på bilen, diska, dammsuga och torka golven hanns med på förmiddan. sedan lite tvättning innan vi for iväg till kvarntorpshögen (som det troligtvis blir en tripp till i helgen). efteråt åkte vi hem till tony och linda.

idag tänkte jag komma i säng rätt så tidigt. det kommer bli en lång dag imorgon! eftersom det blir en tripp till örebro tidigt på torsdagsmorgonen så hinner jag inte städa hos folktandvården innan. och för att slippa åka till fjugesta på torsdag överhuvudtaget så fixar jag torsdagsjobben imorgon istället. då blir jag ledig på torsdag. asgött! :) så jag får åka en extra gång till fjugesta imorgon så jag kan städa på folkis när de stänger.. värt om man kan vara ledig en dag! :)

hoppas att vi har lite ljus som man kan tända till kvällen och ha det lite mysigt :)


pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0