tripp till hallsberg


förut var jag iväg en sväng till hallsberg. drog en runda inne på både netto och lidl. netto brukar ju ha billigt kött ibland, men hittade inte så mycket. det blev en fläskytterfilé med ört & vitlökssmak iallafall. kött brukar ju inte vara så billigt, så då köper man ju inte det så ofta fast det är väldigt gott. jag var duktig och köpte inget godis! annars brukar det kanske bli nån chokladgrej eller något, men icke idag :)
på hemvägen blev jag väldans sugen på mjukglass så jag svängde in på okq8. men de hade stängt av maskinen :( så jag köpte mig en magnum mandel. den köper jag i stort sätt jämt när det är glass-tajm! mmmm, god :) glass är faktiskt okej på veckorna.

idag blir det grilla av! :) fläskytterfilén som jag köpte, och så ska jag göra egen potatisgratäng. och en sallad till såklart :) kanske blir det att grilla färska champinjoner som jag köpte med. gott ska det bli iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0