två val


idag har jag varit trött hela dagen. tanken var att sova när jag kom hem imorse. meen, så blev det ju inte alls. frukost och datorn lockade mer ;) tog med mig en kudde och täcket till soffan ifall jag fick lust att sova där en stund. ibland är det skönt att sova på soffan.. även om sängen är mjukare och mysigare!

förut hade jag två val:
1. ligga kvar i soffan med nattlinne under täcket i soffan. väldigt lockande!
2. gå på promenad! det var ju så fint ute :)

promenad med stavarna fick det bli! jag tänkte att jag kan ju inte ligga på soffan hela dagen. måste ju röra på mig! det blev en runda som tog 50 minuter ungefär. det var väldigt varmt, men också skönt! tur att jag tog mig ut trots tröttheten.
snart blir det en sväng in i duschen. när christian kommit hem så ska vi åka till vretstorp och lämnade de gamla fälgarna hos mamma och pappa. det var en som skulle köpa dom.


Kommentarer
Postat av: Linda

Helt rätt val!:P nu börjar det mulna på här iaf, så tur man var ute när vädret fortfarande var fint! :D

2012-04-23 @ 16:46:05
URL: http://lindamariesusanna.blogg.se/
Postat av: iiiden

sv: tack:D

2012-04-24 @ 07:25:36
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0