34+5


1 augusti, nu går vi in på den sista sommarmånaden. herregud! idag började också internet funka igen :) dumt att det slutade funka efter vi använt de där 20 gb. det brukar ju gå segare annars. måste kolla upp när det går ut. inget mer mobilt bredband sen!!

ja, idag är det då v. 34+5. det är snart 5 veckor kvar till bf ♥ det har gått så himlans fort! den lille där inne rör på sig som bara den. det märks att det börjar bli trångare där inne. nu är det ju inte bara "puffningar" utan jag känner mer hur han flyttar sig. det är lite fränt när man ser hur magen rör sig, hur det rör sig på ett ställe och man ser hur det flyttar sig till ett annat. det känns lite lustigt, läskigt.. men ändå så bra!

snart blir det att ta en dusch så man är redo för dagen sen. får se vad den har att erbjuda!


Kommentarer
Postat av: Emmi

ELIN JAG VILL JÄTTE GÄRNA SES NÅNDAG! :D

2012-08-01 @ 22:42:33
Postat av: Emmi

ELIN JAG VILL JÄTTE GÄRNA SES NÅNDAG! :D

Svar: va kul! :D när? jag kan närsomhelst, är hemma hela dagarna :)
Elin Pettersson

2012-08-01 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0