35+5

 
inatt drömde jag att jag såg en bebisfot tryckas ut, precis som på bilden nedan.
det var häftigt! alla små tår.. :)


bild från google.

det är snart 4 veckor kvar till bf. mindre än en månad!! och jag börjar bli ganska nervös. och rädd.
allt kommer säkert att gå bra. men det är så mycket tankar ändå. jag är lite orolig att det ska gå igång när jag minst anar det. typ om man är iväg och handlar eller är någon annanstans. meen, det fixar sig det där.

det har ju inte alls varit som jag trodde att det skulle vara. jag trodde att jag knappt skulle kunna köra bil i sommar, att jag knappt skulle orka med så mycket.. och att jag skulle må sämre. men icke! illamåendet var ju bara just i början. inte lätt att veta vad man hade att vänta sig när det är första gången. vissa verkar ju ha det jättebesvärligt, som knappt orkar med nånting.
det är nu den senaste tiden som det har blivit lite "jobbigt". jag sover sämre, just för att jag får ont i benet, vid mitt knä och lite upp mot låret. eftersom jag sover på sidan så får jag vända på mig under natten, och sedan tillbaka igen eftersom det blir lika på andra benet sen. jag har börjat med en kudde under knät så det har blivit liite bättre. men det har blivit lite jobbigt att vända på sig, just när man kommer till ryggläget är det surt. jag får typ sätta mig upp innan jag lägger mig på andra sidan. nu de senaste dagarna har det blivit mer jobbigt att sitta också. det känns vid revbenen att det trycker på, så helst sittligger jag. också jobbigt att sitta på toa nu.
men jag har haft det otroligt bra ändå under tiden! det är jag glad för :)

idag tänkte jag fota lite. blir nog vid kumlasjön & sjöparken tror jag. jag ska även hämta ut mitt paket från yves rocher som kom igår! :) yaay! annars blir det lugnt som vanligt.

hejs!

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis i förskott till din prins eller prinsessa :)

2012-08-08 @ 20:42:44
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0