fredag!


yay, fredag idag! fint. det kan vara skönt med helg även om man är arbetslös.
imorse gick jag upp strax efter min kära sambo. jag hade tvättid 7-10 men eftersom det var en del tvätt så erbjöd han sig igår att hjälpa mig ner med tvätten, så jag började lite tidigare. tvättkorgen är inte så himlans lätt att bära när den är full med tvätt + dåliga handtag, även om den bara ska igenom hallen, ut genom dörren och in i hissen.. och sen ut. snällt att jag fick hjälp ♥
jag gick och la mig igen medans det tvättades och efter att jag hängt/slängt in på tork. även efter gick jag och la mig och låg till kanske halv 12. men jag var vaken större delen av tiden.
jag hade så jäkla svårt att somna igår. det gick verkligen inte! dessutom var det en som lekte rövare också så då blev det inte lättare. haha! fast det gör inget alls. det är en speciell känsla ♥ han börjar komma igång nu med :)
och kan ingen bara hugga av mina ben? jag blir tokig. flera gånger under natten och morgonen har jag fått vänt på mig för att det gjort så ont. smärta!

som sagt, fredag idag. ingen aning vad vi ska hitta på idag. det får vi se! skönt ibland att inte ha något planerat.

igår kom det inget regn som jag trodde. tur det! jag gick iallafall och fotade lite men de flesta av blommorna var döda så då blev det inte så fina bilder. men det var massa med humlor och fjärilar så det fick bli en del kort på dom istället. jag får slänga upp bilder på dom senare :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0