godmorgon!


idag är jag uppe tidigt. golvbyte ska göras i köket och jag har ingen aning om när de ska komma! om de ens kommer idag? de skulle komma denna vecka (i början) så jag hoppas att de gör det idag. tråkigt när man inte vet när de ska komma. jag måste ju vara hemma hela tiden för de har ingen nyckel hit.. men men, får hoppas att de dyker upp sen så de kan påbörja golvbytet så vi får ett fint golv!! hatar det fula vi har nu, med massa brännmärken i. får slänga upp före och efterbilder när det är klart! :)

äggen kokar och om några minuter ska jag äta frukost. äggmackor blir det! :) göttgött. annars idag blir det väl att ta det lugnt. jag kanske borde det.. vi var till tony & linda igår, och på kvällen när vi skulle åka hem så rörde den lille i magen på sig så mycket och tryckte på så det gjorde ont! det kändes som att det skulle ha varit en fot eller något som han tryckte ut. det var iallafall något litet och hårt. det var ganska mycket också, och sådär ont har jag inte haft förut. väntade med att åka tills det gick över. jag vågade inte köra när det kändes sådär. han snurrade väl runt eller något. och det känns lite i magen nu med. känner att jag inte orkar göra något speciellt idag. chill i soffan blir det väl.

i lördags hade vi räk/kräftskiva hos tony & linda! :) jag åt räkor då jag inte gillar kräftor så mycket. eller, det går väl att äta, men räkor är godare så. och så hade vi massa annat gott tillbehör till :) vi spelade även trädgårdsyatzy. kul! :) fikade efter. linda hade gjort en god maffig tårta. gottgott :)

nej, nu ska jag äta mina äggmackor. löskokta ägg denna gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0