marken?

ja, idag är det tydligen askersundmarken. jag har lust att åka dit, men inte så kul kanske att gå själv? jag har inte fått något svar av mamma ännu. hon kanske skulle dit. men hon kanske sover eftersom hon jobbade inatt. får väl se, annars åker jag väl dit själv ändå. imåndags undrade jag om det inte var nån marken snart. jag var så sugen på att gå! och strax efter såg jag i tidningen att det skulle vara, men inte vilken dag. tur att facebook finns ;) där får man ju veta allt. haha! marknadsnougat och brända mandlar köps alltid! förr blev det alltid en t-shirt också, med typ något band på eller någon annan cool tröja (som man tyckte var coolt då). även pins till väskan och halsband köpte jag förr. haha!
vi får väl se hur det blir idag, om jag kommer iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0