mmmarabou


vad tråkigt det är när det är bestämt att folk ska komma en tid, men sen dröjer det iallafall. kl. 11 idag skulle det komma en från kumla bostäder och göra en förbesiktning på lägenheten. jag gick upp ca. 20 min innan, men jag hade gärna legat kvar. trött!! vid halv 12 hade han ännu inte kommit så då fixade jag frukost. jag hann ta en tugga på mackan och sen ringde det på dörren. typiskt! rostade mackor blir ju sååå goda när de får stå typ 20 min. eller inte!
tog en sväng till christians jobb förut när de hade lunch och hämtade några kartonger. vi ska väl börja packa lite smått. det är snart 1 månad kvar tills vi ska flytta så det som inte behövs nu kan ju packas ner.

igår var vi ju då inne på usö för "förlossningsinfo". de visade massa bilder och pratade en del. det var ganska många där! mer än vad jag trodde att det skulle vara. ett par från föräldragruppen var där också. ojoj vad många bebisar det kommer komma! en riktig babyboom i år. nästan vart man än är så ser man bebismagar!

det är också nu som det är en massa bra på tv! i torsdags började äntligen once upon a time igen, igår ensam mamma söker & idag svenska hollywoodfruar :) och så är det ju glee på onsdagar. vi kollade även på färjan igår, så det kanske man kollar på också på måndagarna.

idag är det himlans varmt så det skulle inte vara fel att bada. men det blir väl inget badande i år antar jag. men man överlever!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0