och så var det dags

nu har jag gått och fått mig en liten förkylning! den kom smygandes igår.. redan under dan kände jag mig lite varm och seg, och mot kvällen fick jag ont i halsen och började bli lite snorig. jag hade verkligen apsvårt att somna igår!! jag vet inte hur länge jag låg vaken. blev tokig! inatt har jag sovit himlans uselt. vaknat flera gånger, vaknade tidigt imorse men inte gick det att somna om fast jag var skittrött. värdelöst :/ gick upp efter en liten stund, satte igång bones, kollade på 2 avsnitt och efter det började jag bli trött igen så då somnade jag lite i soffan. gick tillbaka till sängen sen, men inte fan kunde jag sova för det! så idag är jag ganska så trött, känner mig helt dö! det var väldigt länge sen som jag var sjuk. det kanske var dags nu?!
idag var det tänkt att jag skulle åka och träffa angelica, men jag stannar hemma istället och vilar. idag känns det som en soffliggar-dag. det får nog bli så för min del.








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0