och så var det en ny vecka


helgen har rullat på bra. i fredags blev det lite shopping, så det blev lite som fick följa med hem.
i lördags var vi iväg på 25-årskalas! linda fyllde år igår så det blev firande. igår var jag & christian iväg på lite mer shopping. spegel & lampor blev det då. senare tog vi en sväng till tony & linda.

i lördags färgade jag också håret! första gången sen i januari (och då var det överhåret. underhåret färgades i december). jag hade ju tänkt att vänta några veckor till, men eftersom det tydligen inte är "farligt" så kunde jag inte hålla mig :) mörkbrunt blev det. nu känns det mycket bättre!

idag ringde alarmet 9. skittrött var jag och jag hade gärna legat kvar längre. men mamma och erika skulle komma vid 10 så jag gick upp tidigare så jag hann diska och duscha innan. mammas kompis fyller 50 på fredag så jag hjälpte henne att pyssla ihop en sak till då.

idag blir det också ett besök på bb! när christian kommit hem är det bara att åka på en gång nästan. mellan 17-19 är det typ studiebesök där, så man får väl veta lite och så. kan ju vara bra att veta vart man ska och så när det är dags. spännande!

dags att äta något nu kanske..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0