pain!


inatt / imorse har jag inte sovit så himlans bra. jag har fått vänt på mig flera gånger för att smärtan i benet har dykt upp. kudden under knät har inte hjälpt så mycket under natten. surt!

gårdagens planer sket sig. jag hade ju tänkt att fota lite vid kumlasjön & sjöparken. men självklart så kom regnet. världens skur! jag har märkt att ska man göra nånting så ska man göra det på dan. så därför ska jag snart gå iväg tänkte jag. så jag kan ta lite fina bilder :) annars idag blir det dammsugning och torka golven som är planerat.

istället igår blev det soffhäng. när christian kom hem åt vi mat och kollade på film. vi såg the hunger games. den var bra, men det var sjukt också!! usch. jag var tvungen att vända bort huvudet ett tag.
häromdagen kollade vi på the lorax.


det var en bra film det :)

nedräkning! idag är det 4 veckor kvar tills bf. vi går in på hel vecka imorgon, men som jag skrivit tidigare så är 6 sep på en torsdag så då blir det 4 veckor idag. det är sjukt! knappt så jag kan tro det. längtar!

nehej, bäst att jag gör mig iordning och går ner och fotar lite. ser att mörkare moln är på väg hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0