ryggont


godmorgon! :)
jädrands vad många besökare jag hade igår med tanke på att det icke var nån uppdatering då! kulkul :)

idag har jag ett sånt jäkla ryggont! jag mitt cp ska ju sitta så dumt i soffan ibland, och det märks när man ställer sig upp. ajaj! att jag inte har lärt mig från förra gången det blev så här.
och så blir jag så förbannad över vårat internet!! det kopplas ifrån fan hela tiden. under den här lilla biten som jag har skrivit så har jag fått anslutit om 3-4 gånger!  gött när den här mobila skiten går ut och vi kan skaffa vanligt istället.

igår var jag med mamma en sväng till marieberg. jag köpte en oversize-topp på gina tricot, där man typ alltid hittar något. jag hittade massa fint igår, men tyvärr så var ena plagget en storlek för liten. det var trångt vid armarna, annars så! jag köpte även ett halsband med dödskalle och rosor, och en blå bandana. kan vara bra att ha :)


tröjan jag köpte! den är helgrön på baksidan.

och nu regnar det som fan! kul att man ska ut snart med. fast bara några meter. jag håller på att tvätta just nu och när jag tog hissen ner till tvättstugan förut så öppnades inte dörren. först trodde jag att jag hade blivit fast, som inte för så länge sen. och då var hissen inte ens på nån våning. men nu var hissen längst ner, och det gick att trycka nu så jag åkte upp mot entrén och gick ut till porten bredvid, ner för trappen där till källaren och sen till tvättstugan. inte så smidigt med en tvättkorg heller. suck!! blir så trött på den här jävla hissen vi har här. skönt att vi snart ska flytta. får hoppas att den där borta inte är såhär!

under dagen idag blir det väl att ta det lugnt. jag hade tänkt att städa medans jag tvättar, men kanske väntar till christian kommer hem. det återstår att se. senare idag ska vi iväg och lämna bilen för kamremsbyte! efter det blir det bowling! :) hoppas det går bra med ryggen då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0