sänglängtan

trött som ett as idag! gick först upp inatt för ett toa-besök. aldrig kul att gå upp mitt i natten. man hinner ju piggna till medans man sitter där i ljuset. kanske skulle börja ha lampan släckt på toa? men jag kände mig lite illamående så jag var tvungen att gå upp. sen gick jag upp 6.10, strax efter christian, för att jag var tvungen att flytta bilen. det fanns ju ingen parkering ledig igår så jag fick ställa mig vid skolan. så bäst att flytta på sig innan alla kommer. kallt var det också ute!! gick och la mig sen igen, men det tog ett tag innan jag somnade om. jag hade stallt alarm 8.30 idag för jag & mamma skulle shoppa. men jag var så jävla trött och jag ville bara sova vidare. gick upp 20 minuter senare, tog mig en dusch och åt frukost innan mamma hämtade upp mig.

vi åkte först till lager 157 och kollade. det fanns en del fint, men det enda som fick följa med hem var ett par leggings. just nu är det ingen idé för mig att kolla vanliga kläder. inget som passar ändå, eller ser bra ut på en :/ jag får vänta tills kulan har försvunnit. då jäklar! eller efter nyår, då kanske jag har hunnit gått ner mer också, förhoppningsvis. det ska jag! efter åkte vi till sommarlagret och kikade. sen åt vi på caféet bredvid. en sväng inne på grizzly och rusta blev det också.

om 30 minuter ska jag vara hos barnmorskan, så jag ska väl gå iväg om ett tag. helst skulle jag vilja krypa ner i sängen eller soffan! mår lite illa faktiskt.. uschusch! meen, det går väl snabbt det där, sen kan jag lägga mig en stund när jag kommit hem. just nu sitter jag i soffan med teddyfilten på, och såklart så kom nasse och la sig bredvid mig på den. gos!

nej, nu ska jag ta och fixa mig och sedan traska iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0