soffmys


japp, mys med katterna i soffan. morris ligger framför/bredvid datorn och nasse ligger bakom mig på teddyfilten. den är populär bland både människor och katter ;) ligger den i en hög brukar nasse gå fram och nosa på den. då lägger jag ut den och bäddar en liten plats åt han, och då lägger han sig där. nu sitter jag lite halvsnett, och nasse som låg i andra delen av soffan förut, kom fram till mig och började trampa runt på filten så då fick jag fixa en liten plats åt han. nu ligger han där, min nasseboll ♥

imorse vaknade jag aptidigt! gick på toa när det var mörkt, och kunde inte somna om efter det. jag hade ingen aning om vad klockan var då men tydligen var den mellan halv 5-5 nångång, fick jag höra. sen blev jag hungrig så då var det bara upp och äta och sen lägga sig igen. då kunde jag somna om!
idag skulle jag egentligen till mvc, men det blev flyttat tills imorgon istället. jag undrar vad man ska hitta på idag då..

i fredags var vi och bowlade med morgan, mia, tony och linda. discobowling dessutom! det var väldigt längesen som vi bowlade.. men kul var det :) i början gick det sådär, men sen gick det bättre. det skulle vara kul att bowla snart igen. vi var i hallsberg, nytorget.. så efter bowlingen gick vi in till restaurangen och åt. vi lyxade till det med plankstek! det var första gången som jag åt det, och det var så himlans gott!! :) mums.

i lördags var vi på 30-årskalas. christians farbrors fru hade fyllt så då blev det firande. efter det blev det storhandling av mat! senare en minigolfsrunda i gustavsvik med morgan och mia. vinst för mig! jag fick 1 poäng mer än förra gången, då det blev vinst med. ibland ska man ha tur. eller..? skicklighet? kul med äventyrsgolf iallafall!
i fredags innan bowlingen lämnade vi bilen på kamremsbyte. så då åkte vi med morgan och mia tillbaka. igår tog tony och linda upp oss här och då hämtade vi bilen, sen åkte vi hem till dom.

men vad ska man göra idag då? det verkar ju vara fint ute iallafall :) det skulle vara kul med shopping, men det känns som att det inte är nån idé att handla massa innan vi har flyttat. så det får vänta. det är just grejer hem som jag vill ha. kanske tar en sväng till mamma och pappa och lämnar spegeln som de ska ha. eller om erika ska ha den i sitt rum tror jag mer på.. vi har ju köpt en helkroppsspegel, fast den kommer ju inte upp förrens vi har flyttat, vilket är om typ 1 månad.

nehej, nu ska jag kika vidare här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0