söndag


godmorgon! har varit uppe en liten stund, och nu börjar även den lille i magen vakna till. 3 kvällar i rad nu har han varit igång som bara den. en som börjar bli mer och mer kvällspigg? jag har haft väldigt svårt att somna. igår gick det lite bättre än kvällarna innan. och både igår och idag har jag sluppit vända på mig under natten! ingen smärta i benen alls. så himla skönt!!

36+2 idag. det börjar närma sig :) 2 av de som var på föräldragruppen samtidigt som oss har redan fått. kul! båda tidigare än beräknat. ena på natten till fredan, och en igår. ja, det kan bli närsomhelst. spännande!

igår på dan gjorde vi ingenting. tråkigt ibland när man inte kommer på ett skit att göra. mamma ringde mot eftermiddan och då åkte vi dit. blev bjudna på paj, räkor och kräftor.
idag vet jag inte vad som sker. vara hemma antar jag. nu blir det iallafall frukost & bones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0