yes!


woho! kl. 8 kom det en från golvfirman. han har tagit bort den gamla golvmattan, fixat lite och lagt på spackel. nya mattan kommer dit imorgon! :) nu går det inte att gå i köket på typ 1 timme sa han innan han åkte iväg. och jag som är sugen på något!! fast vi har inget gott att äta.. förutom ostbollar. men jag är sugen på glass. mmm! tänk om någon bara kunde dyka upp med lite glass till mig här. tänk..! inte kan jag gå och handla heller för jag måste ju vara hemma när han kommer tillbaka.

christian började jobba idag efter att ha varit hemma 4 veckor, så nu blir jag själv hemma på dagarna.
jag kanske ska fördriva tiden med att slå igång en film, eller kanske bones? usch vad tråkigt det är att vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg!
Vad ska du hitta på idag? :)

2012-08-07 @ 02:19:32
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg!
Vad ska du hitta på idag? :)

2012-08-07 @ 02:57:13
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0