julen 2012

julen är över! men vi har ett "firande" kvar.. på lördag ska vi hem till christians pappa m. familj.
i måndags, julafton, var mamma, pappa, erika och emilia här. vi stod för lite av maten och de andra tog med lite. vi tänkte inte ha så mycket utan just det godaste. både vi och dom skulle ju äta julmat andra dagar också så då behöver man inte ha samma grejer alla dagar. men det blev ju en del ändå, haha! men det var gott. efter maten öppnade vi julklappar. massa fint och bra! :) kalle anka efter det - en besvikelse!! men det var en bra dag iallafall. men först på morgonen öppnade vi varsitt paket. billy fick av oss en gåstol, som han sitter i på bilden. de är från 6 månader, men han kan ju sitta i den så länge iallafall :) jag fick en christina aguilera-parfym av grabbarna och christian fick t-shirts av oss. måste alltid öppna på morgonen, mysigt :) de andra julklapparna vi köpt till varandra öppnade vi när mamma och dom hade åkt.


billy pillar på julklapp! :)
pappa

emilia (delar ut julklappar), mamma & christian

billy chillar hos pappsen


erika

på juldagen tog vi det lugnt. jag gick runt i pyjamas hela dagen! skönt :) förberedde också inför annandagen (igår) då vi hade julfirande nr.2! en dag utan julmat, gött :)
igår var ju då christians mamma, syskon och respektive här. såå, det blev ju julmat, julklappsöppning och så med :) fick massa fina grejer igår också!! :) ska ta kort på en del saker och lägga upp. väldigt nöjd med allt!




mia fixar det sista med maten


linda matar en hungrig tomte


morgan, linda & tony


alex delar ut julklappar


några av våra julklappar :)


christian, hans mamma & syster linda


jag öppnar en av billys julklappar. haha, hans blick! nyfiken ;)


en av julklapparna billy fick :)


sitter hos farbror tony

sådär, bilder uppe också! :) jag hann medans plutten sov!! woho. lite bilder på julklapparna kommer väl upp nån dag. billy fick också massa fint; kläder, leksaker, babysitter! nej nu ska jag ta och avrunda det här, kanske ta lite frukt och kika runt lite medans man kan :)
 
 





Kommentarer
Postat av: Linda

Haha vilka bilder!! Kolla in dubbelhakan på mig, haha:P
Ja vi fick alla mkt fina julklappar! Tack igen för ett trevligt julfirande och fina julklappar:)

Svar: Hehe asch :) Då ska vi inte tala om alla bilder på mig. Mina feta ben, haha! Usch. Ja verkligen!! Tack själva :)
Elin Pettersson

2012-12-28 @ 22:42:39
URL: http://lindamariesusanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0