julgodis

hej och hå!
skönt med fredag (även om jag är hemma hela dagarna). för en liten stund sen åkte christian iväg mot marieberg för att köpa färdigt de sista julklapparna. själv har jag några kvar, men ska kolla om det finns att beställa istället :) annars får jag ta en tripp in nån dag. billy sover, så jag har plockat undan lite, fixat julgruppen som står på köksbordet (köpte ju grejer till den i lördags. så det var väl på tiden). tyckte att den blev så ful först. haha! lite annorlunda mot de jag gjort tidigare. men den får duga i år! klämde även in ett 15-minuters pass på crosstrainern. passade på nu. det blev ju inte så länge, men det kanske blir mer sen om jag hinner. har lite annat att fixa först. det blev ju iallafall längre än sist, haha! då passade jag på när billy sov och då hann jag först nästan 6 minuter innan han vaknade, sen 2 minuter innan han vaknade igen. visst, bättre än inget.. men på gymmet köttade jag 30-40 minuter. det får jag ta när jag hinner :)
sen när christian kommit hem ska vi gå och handla. ska även köpa lite grejor till julgodis som vi ska baka :) christian ska göra knäck och ischoklad. jag ska göra några slags kolor. gött! ska kolla om jag hittar något bra recept :)

tänkte kanske dessa! sega pepparkakskolor. recept här:  http://cookiesndreams.se/2012/november/sega-pepparkakskolor.html bild därifrån också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0