kallish

burrrrr! billy sover och jag sitter i soffan och fryser. synd att filten är 1 meter bort, haha! filt och varm choklad eller te skulle inte vara helt fel :) kanske skulle ta och fixa det.
förut tog vi en sväng till lagerbutiken här i kumla. de ska ju stänga igen och har 70 % rabatt på allt. det fanns inte så värst mycket bra grejer kvar. det mesta var väl utsålt. jag fick med mig några magneter med snöflingor som sitter på kylen, en liten bebisprydnad och en välkommenskylt till dörren. 17 kr, billigt och bra! efteråt blev det en runda inne på lidl, sen åkte vi och hälsade på christian på jobbet när han hade lunch.

tänkte också på vilka snälla människor det finns! i lördags när jag & billy var inne på kappahl på marieberg, så var det en tjej som gav mig sin kölapp för att hon inte behövde den. det blev precis det numret vilket var skönt för jag hade 13 nummer efter. jättesnällt! :)

nej, nu kanske jag ska ta och kika på ett avsnitt av pll innan jag ska skala potatis. idag blir det potatisgratäng :) får se om jag kör ett pass på crosstrainern senare också. har så ont i ryggen! får nog börja ha billy i sin egna säng på nätterna så jag får sova lite bättre iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0