shopping med prinsen

imorse gick vi upp alla upp för att kolla på julkalendern :) mys! den verkar bra också. efter det blev det frukost och barnprogram! några bra barnprogram visar de allt på barnkanalen. några ja!
idag var det tänkt att jag skulle åka och shoppa själv, men christian skickade med billy också. haha! först blev det en sväng till bauhaus för att köpa bultar och muttrar till crosstrainern (som jag fick av lindas mamma för ett litet tag sen). så nu kan jag äntligen träna på den :) marieberg efter det. det blev julklappar till christian och billy. och en doppresent också. vi åkte även till rusta, grizzly och blomsterlandet. på blomsterlandet blev det blommor till sovrummet, en som är på vardagsrumsbordet och lite smått som jag ska ha i julgruppen. billy sov hela tiden så det var ju skönt det :)
det värsta med den här tiden är att det går åt så himlans mycket pengar!! usch och fan.

väl hemma så har jag slagit in julklapparna, gjort varma mackor som vi åt förut.. nattat prinsen ♥ haha, han kommer nog aldrig sova i sin egen säng ;) jag har han bredvid mig varje natt, förutom när han somnar i sin säng på kvällen eller när han har varit hos nån av oss och somnat, och vi sen lagt ner han i sängen. och det är väldigt sällan! men det är ju så mysigt att ha han bredvid mig. han ville inte somna i sig säng förut så jag la oss i våran säng istället och så låg vi där panna mot panna och höll varann i handen. och så somnade han. supermysigt! njuter verkligen. men jag själv blir ju trött också så jag skulle kunna somna ganska lätt. ibland har jag slumrat till innan honom.

imorgon blir det dop! det är mitt kusinbarn/billys syssling alice som ska döpas :) kul! dags att börja planera sånt för billy också..

nu när billy sover och christian är borta hos bror sin så ska jag nog passa på att kolla på lite pretty little liars :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0