snart sovdags, men först några ord

i fredags ställde christian upp granen, idag klädde vi den. mysigt, även om jag tycker att det är lite tidigt ännu. helst hade jag velat väntat några dagar till. men under julen är christian mer "boss" och jag resten av året ;) haha! så det är väl ganska så jämnt?
christian har även gjort ischoklad idag och nån dag ska han väl göra knäck också. jag gjorde sega pepparkakskolor, som det skulle bli. haha! inte blev det segt inte. hårt! jag gjorde som man skulle, men ställde in i kylen och sen gick det inte att dela. den skulle väl kanske ha stått framme lite och sen delat. den skulle ju förvaras i kylen sen, men den blev ju fortfarande hård. kanske ska man koka kortare tid?! det får man väl prova sig fram till.
julskinkan har christian fixat också så det kanske blir en julskinksmacka nån dag nu.

jag har också beställt julkort och en väggkalender. fick hem ett erbjudande häromdagen från vistaprint där man fick en väggkalender och 10 julkort gratis! endast frakt betalade man. men jag kom på nu efter att bilden i julkorten kanske blev suddiga! jag redigerade bilden lite och det var för låg kvalitet för att ladda upp den i kalendern. så det kanske blev suddigt nu. men då får det vara så :/

ska försöka ta en bild på granen imorgon och lägga upp :) skulle vilja ha lite mer pynt i den så kanske ska kolla efter det nån dag!

imorgon ska vi iväg på föräldragruppsträff på familjens hus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0