full rulle hela dagen


jag har hunnit med en hel del idag. jobbade först mellan 7-9, så var hemma vid halv 10. först tänkte jag gå och lägga mig men eftersom jag skulle göra en del idag så var det ingen idé tyckte jag. började med disken, sen rullade det på. jag dammade, vek tvätten, skruvade ihop en byrå, bäddade sängen, dammsög & torkade golven. jag har även lagt i alla bebiskläder i byrån :) jag vek och la de i storleksordning så det blir lätt att hitta sen. christian åkte iväg imorse med sina bröder för att fiska, så då fick jag en del gjort idag :) haha, nej men det hade blivit gjort annars med. måste ju visa att jag också kan skruva ihop möbler. det är ju inte svårt, inte de från ikea. spjälsängen skruvade jag ju ihop när vi hade köpt den. det värsta med att skruva ihop byrån var att jag fick så jäkla ont i ryggen efter ett tag. jag hade inte de bästa "ställningarna" kanske när jag skruvade. nejfy! men nu är det iallafall gjort. jag duschade även av blommorna förut med. de var så dammiga! en dusch har jag nyss tagit mig med, väldans skönt efter denna dag. slapp resten av kvällen! väntar in glee kl. 20 :) jag har äntligen kollat ikapp så jag kan se på tv:n.


doftpelargon på balkongen.

nästan hela måndagen trodde jag att det var tisdag. träligt! två dagar kvar att jobba denna vecka :) sammanlagt 8 ½ timmar. sen är det bara nästa vecka kvar. imorse hade jag "sovmorgon" tills 6.15. men bara för det så vaknade jag först 3.44, sen vid 4.30.

imåndags var också sista gången på föräldragruppen. att det redan har gått 4 veckor! det bästa med det hela var att man fick träffa och prata med lite andra/nya människor. även om man kanske inte pratade så jättemycket med varann, förutom när vi satt i grupp. men det var trevlig iallafall :) lite nytt fick man väl lära sig med.. och så fick vi ju se på filmer som var intressanta med.

nehe, ta och fixa något att äta kanske? tanken var ju att vi skulle äta makaroner & falukorv idag (som vi egentligen skulle ha ätit igår), men det känns så tråkigt att laga det nu kl. 18. och dessutom är christian inte hemma än så då är det inge kul att laga mat. men kanske borde det ändå. har bara ätit mackor idag. blev helt plötsligt sugen på tacos!! men det får bli en annan dag.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0