helg!! :)







ja fy sjutton vad skönt det är med fredag nu! färdigjobbat för denna vecka. var färdig vid 8 - finfint :) både jag & mamma var trötta imorse. brukar ju börja vid 5 (mitt alarm ringer 4.10). somnade väl om och vaknade sen igen 4.50 - shit! då var det vara att ta på sig kläderna, gå på toa och sen åka. när jag kommer till brändåsen var inte mamma där. då hade hon somnat om också - till 4.45. man är ju lite trött efter den här veckan. men det som är skönt nu när jag jobbar på veckorna, är att jag inte jobbar på söndagarna längre!! det var så träligt förut, att man inte kunde hitta på så mycket på lördagskvällarna eftersom jag inte kunde vara uppe sent. men nu får jag sova ut både lördagar och söndagar.

snart dags att hoppa in i duschen. om nästan en timme är det dags att gå iväg till barnmorskan! det är bra att det har flyttat :) nu är det ju bara gatan ner + lite till. det tar bara några minuter att gå dit. inte för att det var långt innan.

sen ska vi ut på lite shopping. som sagt så ska vi köpa byrå och skötbord bl.a. sen är det christian som ska handla, så får se vad han hittar. tråkigt när man själv inte kan shoppa så mycket :( haha! men det har jag ju ändå gjort en del, då och då.
resten av dagen/kvällen vet jag inte hur vi ska tillbringa. kanske chilla, det beror på hur vädret är. troligtvis börjar det regna sen.. som det känns. det skulle ju tyvärr regna i helgen. nog med regn! sol - jag vill ha sol!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0