promenad i solen


har varit hemma en stund nu efter att ha varit ute på en timmas promenad i solen. det var väldans varmt, men skönt ändå! jag var aldrig ute och gick häromdan då jag skulle.. efter att vi ätit mat så blev jag så jäkla dålig i magen och jag mådde illa. så jag chillade istället. men skönt att komma ut idag ändå :)

som vanligt började jag dagen med jobb. var färdig vid 9 :) finfint! imorgon kommer jag hem tidigare (hade perrongen idag). jag får hjälp av mamma då med. snällt att hon hjälper mig. hon får ju ändå gå upp några timmar tidigare då, eftersom vi kör från 5. imorgon ska jag också till mvc halv 11, så får se vad som händer. antaligen blir det väl att mäta och lyssna på magen.

imorgon ska vi ta en tripp till ikea med. vi ska köpa en byrå så vi kan lägga i bebiskläderna. vi tvättade allt iförrgår! det var visst en del kläder som vi hade :) jag la upp allt i högar innan för att se hur mycket av varje det var. skötbord ska också inhandlas. det börjar närma sig, så det är bäst att fixa iordning. det är typ 9 veckor kvar, men man vet aldrig ifall den lille kommer ut tidigare! säng köpte vi ny för ett tag sen. en vit & fin, istället för att måla om den träfärgade vi hade som dessutom var lite skev. inte bra..

nej fy, nu ska jag ta och diska och sen blir det chill på balkongen innan jag ska fixa mat, som idag blir kyckling & bacongryta och bandspagetti. hoppas på att få med mig christian till sjöparken sen för att chilla och sola lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0