wow!


.. det är fint väder idag! nästan helt klart och solen lyser upp så fint. vågar man hoppas på att det håller i sig? ja det tror jag :) vi har haft så många pissiga dagar nu, så nu får det fan vara nog. det går ju upp och ner hela tiden.

lördag, och jag var uppe rätt så tidigt idag. halv 9 kanske jag steg upp. men vi gick inte och la oss så jättesent igår, och jag har sovit lagom timmar. så vad gör det? jag hoppas att man kan hitta på något kul idag. kanske minigolf? det är jag sugen på. äntligen en bra dag för det. men vi får se.
igår morse såg det fint ut så jag hade tänkt att vi kunde fixa lite picknick och ta med oss till sjöparken och hänga där. meen, när jag åkte hem efter att ha jobbat klart så började det att regna. såklart. det kanske man kan göra idag? och sola lite. behövligt!
gick iaf och la mig igår när jag kom hem efter jobb. sov till typ 13.15, fint! var tvungen att vara utvilad när det var fredag och allt. vi hade ingen aning om vad vi skulle hitta på igår, så det blev lite chill hemma sen åkte vi till mamma & pappa där vi grillade. precis när vi hade grillat klart och gick in så kom regnet igen. dock inte så mycket.

neehe.. bara att hoppas att man hittar på något idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0