27+6


ja imorgon går vi in på v.28! det innebär att det bara är 12 veckor kvar tills bf. 12 veckor är inte alls mycket. det går verkligen så himlans fort nu! det är redan 14 juni - sommar! dagen vi fick reda på att det var en knodd på g var 5 januari - vinter! shit.
den lille leker verkligen rövare på kvällarna när det är dags att sova. det är ju då som jag är stilla, och då är det dags för han att röra på sig. igår kände christian för andra gången. han hade bara fått känna på spark en gång tidigare, men sen inget mer. igår fick han till och med känna tre gånger :) ibland känns det lite lustigt att det är något där inne som rör på sig. men ändå känns det så bra!

idag var jag uppe tidigt, för att sedan åka till vretstorp. jag skulle med mamma och kolla på emilias skolavslutning. alla klasser hördes för en gångskull när de sjöng. annars är det alltid några som aldrig hörs. otroligt, hur få de är nuförtiden!! 6:orna som slutade nu var 13 stycken tror jag. vi var 30!! likadant emilias klass.. 12! de blir färre och färre för varje år. 1991 was the year ;) vi var ju för sjutton mer än dubbelt så många än vad de är nu. efter att vi varit i kyrkan åkte vi till skolan, där det var lite fika och så. sen åkte vi hem till mamma och dom. mamma slängde ihop en tårta med massa jordgubbar på. mmmm! erika slutade också idag så hon var med hemma tidigt. fick present av henne, som hon sa att hon hade gjort själv, haha! men då fick jag en vit tubtopp/klänning som hon köpte på cubus när vi var på marieberg sist. den är jättefin och jag ville ha en likadan! men då fick jag hennes. snopen blev jag! men snällt av henne :) att hon inte ville ha kvar den.. nu har jag nånting fint att ha på mig på lördag! :)

jag tror att det är denna, fast en vit! hittade ingen annan på hemsidan så jag antar att det är denna :)



imorgon kan jag få sova ut :) inte ska jag gå upp tidigt! vi ska iallafall ta en tripp till ikea imorgon och köpa nya madrasser till sängen vi fick av tony och linda. så bort med den vi har nu, träfärgad. och dit med den svarta istället. fiiint! :) jag måste också köpa färg till spjälsängen. den ska bli vit, inte ful-träfärgad. även om det kanske inte spelar nån roll egentligen så vill man kanske ha det fint ändå. det kommer ju se dumt ut annars. vi med svart säng, träfärgad spjälsäng och vitt skötbord. njaaa. jag har hittat sån där färg från jotun. lady, sensitive. det är bla. minimal färglukt och ingen hälsoskadlig emission. det är sån de brukar visa på reklam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0