föräldragrupp


idag har jag och christian varit iväg på föräldragrupp. det var gång 1 av 4. det var såklart nervöst innan men det gick bra :) det var 4 andra blivande föräldrapar där med, som också väntade sitt första barn. det var tur att christian följde med. jobbigt om jag hade gått själv när alla andra blivande pappor var med. idag var det från 8-10, men de 3 kommande måndagarna kommer vi köra 15.30 och 2 timmar framåt. det passade bättre för mig, och även för andra med som jobbar. nästa måndag börjar jag ju att jobba i 4 veckor, och det är ju på morgonen så jag är färdig strax efter 9 tror jag.

idag har jag tänkt att ta det lugnt. kanske kolla på film eller något :) jag är så trött, så jag orkar inte göra något speciellt. lite tråkigt väder med.. jäkla regn! men det är verkligen ingenting mot var det var igår morse när jag skulle åka och jobba. det var väl vid 5.45 som det spöregnade. jag såg knappt vägen, så jag körde nog i 70 på motorvägen. det var lite läskigt, när man inte såg så mycket!
sen under dan sprack det upp och det var jättefint och skönt :) jag tog mig en tripp till marieberg igår. tanken var att shoppa massor, men jag kom hem med 4 par örhängen. jag behövde nya till alla mina hål. jag hittade fan ingenting. som vanligt då.. när man väl kan handla, då hittar man inget! annars när man inte har så mycket pengar hittar man hur mycket som helst. tråkigt!

nej nu ska jag kolla om det finns någon bra film att kolla på.. sugen på lösgodis med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0