jobb


idag har det blivit jobb! jag jobbade istället för hon som kör i vanliga fall. så idag har jag städat swedbank i hallsberg, sen hjälpte jag mamma med ett tåg, efteråt åkte vi till skanska, sedan tog vi ett tåg igen innan vi åkte till ahlsell där det var lite grann bara utanför. eftersom jag inte har varit på de ställena förut, förutom swedbank, så hjälpte mamma mig med det andra. då hjälpte jag henne med hennes emellan. hon städar bara tågvagnar nu. fort gick det! jag ska jobba imorgon och torsdag med. imorgon kommer det att gå fort. då var det inte alls mycket. gött :) bra att jag får jobba lite, pengar behövs! :) jag fick hoppa in i fredags med i ungefär 2 timmar. då blev det en tripp till laxå för att hjälpa en tjej där, som jag jobbade med lite grann förra sommaren.
nästa vecka börjar ju 4-veckors jobb. men då är det ju på morgonen bara. men jag kommer att få gå upp aptidigt. typ vid 4.. då blir det inga sena besök hos folk. har vi besök så tänker jag vara otrevlig och gå och lägga mig. inga sena kvällar för mig inte!

skönt att vara hemma nu.. det var segt att gå upp imorse! äter lite kassler och potatissallad som är kvar från i lördags. det är fan skönt att kalasandet är över nu! det är dyrt att fylla år.. om man ska ha "kalas" alltså. så blir det när folk kommer flera dagar.

nu ska jag fortsätta äta och kolla på glee (säsong 3), som jag måste titta ikapp så jag kan börja kolla på tv:n istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0