slapp i soffan med nasse

 
idag skulle det vara väldans skönt att bara ligga på soffan! men vi ska ta en tripp till vretstorp sen när christian kommit hem. först till morfar och hämta lite grejor ifrån källaren, sen hem till mamma & pappa för att lämna min lönelapp så mamma kan ta med den imorgon.
imorse ringde alarmet 4.20! ingen höjdare kan jag lova! mamma hjälpte mig på brändåsen idag så det gick fortare. skönt det..! jag kände mig hur seg som helst. ingen lust att jobba alls. på coop gick det bra iallafall. gick och la mig vid 10, en stund efter jag kom hem, och sov tills christian ringde och väckte mig på sin lunch vid 12.40. hade han inte ringt så vet jag inte hur länge jag hade sovit. efter en stund gick jag upp och har tills nu nördat lite pretty little liars. tror jag ska kolla på ett avsnitt till. det är ju så bra! det rekommenderar jag er att kolla på. från början, annars fattar man inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0