trött.. på dig


lördag. vad ska man göra idag? ta det lugnt? det skulle vi ha gjort igår, men icke. men för min del var det ju såklart lugnt. hade besök av två av christians kompisar (det är ju då inte ovanligt att den ena är hos oss). senare kom tony och linda också. 
jag blir så himlans trött på folk som ska vara så respektlösa och så jävla otrevliga!! som inte tänker på andra alls. i mitt hem, vårat hem, så ska inte andra behöva bestämma.. men tydligen så tror folk att det är så man kan göra. bestämma över allt och alla. att alkoholen inte kan göra personen trevlig istället?! fast iofs.. personen är ju faktiskt så nästan jämt. jag undrar.. vart gick det snett? en person som inte är nr.1 på min gilla-lista iallafall.
jag antar att det blir lugnt idag, och inte sent. imorgon ska jag ju upp och jobba! en liten stund bara, jag kan ju lägga mig när jag kommer hem. men det är ju tufft att gå upp 5.20 ändå. 

i torsdags var ju jag och mia ner till ullared!! bussresa ner på typ 5 timmar, 9 timmars shopping, och sedan en lång bussresa hem igen! på natten gick jag upp vid 2. bussen gick vid 3. ungefär 4 timmars sömn hade jag då fått mig. jag hade jättesvårt att somna. det var som innan julafton eller om det är något annat man ska göra. då är det svårt att somna också. ingen sömn på resan ner. det var inte så himla mycket folk där nere :) skönt det! bra att åka i veckan. jag fick med mig en del saker hem! :) jag får ta kort sen och lägga ut på det jag köpte. inte allt kanske..
det var jäkligt skönt att komma hem! vi var i kumla vid 22, så när jag kom hem visade jag christian mina inköp och sedan blev det att lägga sig. på vägen hem från ullared så kanske jag sov 10 minuter, strax innan vi kom till jönköping. det var inte det lättaste att sova heller för busschauffören körde inte lugnt direkt. många rädda/oroliga passagerare var det! men det var iallafall kul att få komma ner och shoppa lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0