bloggfix


nu kan jag lika bra fortsätta skriva när jag ändå är igång :)

eftersom det var en riktig slödag igår så tänkte jag ge mig ut på en promenad sen. det är ju fint ute också! christian sa att det tydligen ska snöa ikväll. det behöver inte komma någon mer snö tycker jag.

idag tänkte jag fixa med bloggen, och kanske pyssla. om jag inte pysslar imorgon! jag tänkte göra ett kort till mamma, som fyller idag men som vi ska fira på fredag. och sen ett kort till svärmor som fyller på fredag. på lördag ska vi fira henne!

och så måste jag bara skriva att jag känner mig så glad! det finns så himla mycket saker att se fram emot. många tankar, planer & 'drömmar' går runt i huvudet för fullt :)

nej, NU ska jag fixa med bloggen.

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0