bullar i ugnen


jag har bakat solrosbröd! :) det blev 12 bullar. man kunde göra två "limpor" eller 25 bullar. det blev inte riktigt lika många för mig, haha! jag gjorde nog kanske lite större. snart är första plåten klar och sen åker den andra in. det ska bli gott med lite nybakat bröd såhär på kvällskvisten.

jag gick till maxi förut och handlade lite, bl.a brödmixen. så himla skönt ute!! :) jag skulle ha kunnat varit ute mycket längre. det blir en längre promenad imorgon!

lite shopping idag då. jag fick med mig ett par skor, en mascara, en concealer och en ny foundationpensel. min har gått av :( vi åt även mat på mb och köpte sen glass när vi skulle åka hem :)

nej, kolla till brödet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0