crybaby


nu har jag kollat på de två första avsnitten av sjätte säsongen av criminal minds. jag hade visst sett dom! jag trodde inte att jag hade sett dom bara för att de brukar gå så sent. oj, har jag varit uppe så länge?
iallafall så gråter jag tamejfan jämt till det! jag har precis torkat bort alla tårar. känslig eller?
nu har jag lite att kolla på om dagarna när jag kommer hem :) ikväll blir det nog inga för det är ju once upon a time och revenge! :D torsdagar är bästa dagen i veckan när det gäller tv! annars är det bara skit.
jag har dessutom gett upp big brother. förra året var det bra (också första gången jag kollade), men nu.. herregud! hur de beter sig! så omogna. gömmer mat i sängen (t.ex ställer en skål med ägg under nåns kudde), har av sladden till plattången.. man kan ju undra hur gamla de egentligen är. så nej, sånt där är inget kul att se. bara jobbigt!

tänker hela tiden att jag måste fixa min header, men har inga bra bilder! så den får vänta ett tag till..

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0