härligt med fredag!


efter christian kommit hem så ska vi åka till marieberg. ska köpa present till mamma! sen måste jag in på media markt och kolla om de har inne wavemaker! då måste jag köpa den. jag fick ju en i julklapp av christian, hade använt den två gånger, men sen funkade den inte mer. sladden glappade! när jag lämnade in den så skulle jag få en ny på en gång, men de hade inga inne. så jag fick ju presentkort istället på 249 kr, som den kostade då. men nu kostar den 299. lite surt att lägga ut mer pengar när man skulle ha fått en ny. visst, det är bara 50 kr.. men ändå!
så sen ska vi till vretstorp och fira mamma.
annars idag får vi se vad som händer :)

kanske bäst jag går in och duschar nu så det är gjort!

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0