långpromenix


nu har man fått i sig mat. mätt, men nu mår jag illa istället!
trött i benen är jag också! jag var ute på en 90 minuters promenix förut. phu! jag trodde inte att det skulle ta sån lång tid. jag gick bort till viaspåret och gick en runda där, sen gick jag hem. jag fick motvind på hemvägen + att jag var seg så det tog lite längre tid då. men det känns gött att ha varit ute en stund :) det var skönt ute, men det hade varit ännu bättre om det inte hade blåst så mycket!

just det! nu har jag fått jobb på söndagar! :) mamma ringde förut, och hennes arbetsledare hade frågat om jag ville jobba då. det är ju städ på restaurang brändåsen. två timmar är det bara, men det blir ju lite extra ändå :) så jag börjar nu på söndag. det blev ju missförstånd. jag skulle ju ha jobbat nu i söndags istället för han som brukar vara där då. han hade ju jobbat natt innan så då skulle han ju inte jobbat (man måste ju vila ett visst antal timmar). tydligen så visste inte han det.. men men! så kan det vara.

slapp resten av kvällen (kanske lite criminal minds?).. dusch och sen lägga sig i sköna sängen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0