måndag


ja nu var det måndag igen då! helgen har gått fort.
i fredags hjälpte vi svärmor & janne att flytta! först på dan skadade jag mig.. jag var ute och gick en runda som brukar ta 55-60 min. efter 5 min så fick jag skitont innanför högerskinka. ibland har det bara huggit till, men i fredags gjorde det ont hela tiden. jag fick stanna flera gånger och försöka sträcka ut men det hjälpte inte. det gjorde så jäkla ont så jag fick halta lite halvt. rundan tog istället 75 min. nu så undrar jag varför jag inte vände och gick hem istället för att gå med världens pain! det blev bättre under dan men det var inte kul att sätta sig i bilen. då kan man snacka smärta!! det gör fortfarande lite ont men det går..

men men..
i lördags åkte jag & christian iväg för lite shopping. det blev bl.a en elgrill, möbler till balkongen, en radio till köket så nu kan jag lyssna på rockkklassiker när jag diskar & lagar mat :)
på kvällen grillade vi. ja, sen hände lite mer..

igår blev det slapp hela dagen! först på morgonen jobbade jag. segt att gå upp efter typ 4 timmars sömn. la mig på soffan och sov i typ 3 timmar när jag kom hem.

nu måste jag fixa mig och sen diska. sen bär det av till vretstorp! först till morfar och hämta post (som fortfarande kommer dit fast vi ändrat!!) och sen till skolan. emilia & hennes klass (eller om det är hela skolan?) har öppet hus så jag ska dit. mamma & pappa jobbar så.

storhandling och promenad väntar ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0