nu är jag färdig!


nu är jag färdig med sjätte säsongen av criminal minds! på bara några dagar har jag röjt igenom 24 avnitt. jag vill se mer! bara att börja på säsong sju (går på tv nu). men jag får vänta tills 1 april! just nu är internet lite segt. så går det när man har mobilt bredband. vi har ju 20 gb varje månad. sen när vi har laddat eller surfat för det så blir det mycket segare!

fint väder ute också! :) jag ska ge mig ut på en promenix sen. men innan det blir det städ! damma, dammsuga & torka golven ska jag göra!
jag hade tänkt att åka till lite affärer också men det tar jag nog imorgon. ska köpa elgrill! :) så vi kan grilla på balkongen. jag var så jäkla sugen på grillat igår men kunde inte grilla :( sen måste jag till bauhaus också och fixa arbetsgivarintyg. jag har ju fått, men det ska tydligen vara i ett annat format. det är a-kassan som ska ha så.. det ska fixas!

gjorde kladdkaka igår! den blev kladdig!! wohoo. det var längesen som den blev det. god var den med :)

nehe.. bäst jag börjar med städningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0