onödigt tidigt


nu känner jag att jag börjar bli trött.. ingen sen kväll idag inte!

jo. imorse skulle jag ju jobba. alarmet ringde 5.20 så jag gick upp strax efter det. när jag kom till brändåsen så såg jag att det gick en kille inne i restaurangen med skurmaskinen. jag gick in och frågade om det är han som städar där annars, och han städar där på söndagar. så det var han jag jobbade istället för förra söndagen. han var borta då, och tydligen trodde arbetsledaren inte att han skulle jobba idag? vet inte varför.. så då hade hon ju frågat mig. kul! jag hjälpte han att moppa i ena salen (det var typ bara det han hade kvar) innan jag åkte hem igen. säkert kul att gå upp skittidigt en söndag och åka iväg helt i onödan.. jag gick iallafall och la mig när jag kom hem. sov en stund så det var skönt!

annars idag har christian & pirre hållt på lite med bilen, och då passade jag på att gå på promenad. de höll på vid kumlaby skola, så då gick jag i viaspåret som inte är långt därifrån. det tog inte så lång tid så jag gick en liten sväng till. det blev en timme, väldans skönt! :) varmt var det också. hemma nu.. var tvungen att äta! och snart ska de väl hålla på lite till med bilen.

buu, en ny jobbvecka väntar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0